WWW.TELLSUBWAY.ROSurvey

Întrebări puse frecvent


1. Nu am primit niciun e-mail cu codul de recompensă de „Mulţumesc” – unde se află?

Vă rugăm să verificaţi mesajele e-mail primite şi spam şi să vă asiguraţi că-i spuneţi programului dvs. de e-mail să „permită e-mail-uri de la tellsubway.com”. Dacă e-mail-ul nu se află printre mesajele primite sau spam, daţi click aici pentru a trimite un e-mail la suportul clienţi şi pentru a solicita o copie a e-mail-ului dvs. de „Mulţumesc”.

2. Ce trebuie să fac pentru a participa la sondaj?

Trebuie să aveţi o chitanţă de cumpărare lizibilă valabilă de la un Restaurant SUBWAY® şi o adresă de e-mail valabilă.

3. Cât de des pot participa la sondaj??

În prezent, sondajele sunt limitate la unul într-o perioadă de 24 de ore pe client.

4. Pot imprima cuponul şi să-l duc cu mine pentru a primi recompensa de „Mulţumesc”?

Din păcate, nu – vă rugăm să notaţi codul unic de cupon primit prin e-mail în spaţiul corespunzător de pe chitanţă.

Magazin

 

FAVORITE STORE

Enter Address or Zip Code

1 Mile = 1.6 km

CHOOSE YOUR FAVORITE STORE